Daca inca nu ai avut curajul de a intra in industria de videochat si de a fi model, atunci iti voi explica pe scurta ca oamenii cu care vei discuta online se numesc generic “membri” si nu clienti.

Cine sunt ei? Sunt oameni, in spatele camerei, cu care modelele interactioneaza online.

Parte din munca unui model este sa fie foarte receptiv la ceea ce membrul spune pentru a putea specula cat mai bine zonele sale de interes si potantialele subiecte de discutie.

Un model cu experienta va stii sa gaseasca indiciile de care are nevoie pentru a tine un membru online in privat cat mai mult timp si iata aici cheia catre incasarile wow.

Relatiile dintre modelele de videochat si membri sunt destul de diverse, dar in general putem discuta despre o lume fantastica, o fantezie in adevaratul sens al cuvantului, o lume in care membrul plateste pentru a fi mintit frumos si este constient de asta. Modelul poate juca diverse roluri, poate fi un prieten si un ascultator foarte bun sau chiar un sef de exceptie. Membri tintesc evolutia relatiei, se indragostesc si pot chiar lega relatii cu modelele, care sa dureze uneori chiar si ani de zile. Durata lunga a unei relatii model-membru inseamna in traducere libera tranzactii dese si incasari constante.

In cea mai mare parte, relatia interumana de lunga durata in videochat, tine de abilitatile modelului de a se face placut, dorit si indispensabil. Majoritatea membrilor care cauta in videochat relaxarea de dupa o zi de munca, confidenta sau prietenie, sunt oameni bogati, cu timp liber limitat, timizi, obositi, singuri sau cu probleme de adaptare sociala.

Modelele au toate armele pregatite pentru a face membri sa se indragosteasca de ele si sa le devina fideli: au decoruri frumoase, lumini perfecte, camere HD, sunt aranjate, investesc in aspectul lor fizic si in tinute, isi imbunatatesc constant limba engleza si notiunile de cultura generala, si toate astea pentru a oferi un timp calitativ membrilor lor.

Videochatul creeaza relatii, iluzii si vine in ajutorul oamenilor singuri, fara curaj.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *