Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp - Nutriție -

Pierderea și recompunerea grăsimilor

Cum se face recompunerea corpului? De obicei, asta caută toată lumea, dar o mulțime de oameni consideră că este imposibil, deoarece s-a spus de mult că a câștiga mușchi și a pierde grăsime sunt obiective opuse.

Scopul pierderii de grăsime

Creșteți mușchi ȘI pierdeți grăsime? În mod obișnuit, și pornind de la nevoia calorică de întreținere, pierderea de grăsime ar necesita un deficit caloric, adică pierderea și recompunerea grăsimilor mănânci puțin mai puțin.

pierderea și recompunerea grăsimilor

Câștigarea mușchiului, pe de altă parte, ar necesita mai degrabă un surplus de calorii, mâncând puțin mai mult decât nevoia noastră de bază. Acest lucru ar însemna că a face ambele în același timp de-a lungul săptămânilor ar fi imposibil și acest lucru determină majoritatea practicienilor să urmeze cicluri de creștere musculară sau tăieturi, sau fiecare scop și este separat în timp.

Par să nu piardă grăsimea corporală

De exemplu, 6 luni de câștig muscular și 2 luni de tăiere. Cu toate acestea, studiile științifice din ultimii ani au arătat că recompunerea corpului este destul de posibilă pentru marea majoritate dintre noi, dar și că este obișnuită în rezultatele studiilor.

Ce este recompunerea corpului? Deci, recompunerea corpului este capabilă să construiască masa musculară în timp, reducând în același timp grăsimea corporală. Deci, dacă, de exemplu, câștigați 3 kilograme de mușchi în 4 luni în timp ce pierdeți 2 kilograme de grăsime, aceasta este o reconstrucție pozitivă a corpului.

Și pentru a ajunge acolo, este mai bine să fii începător. Inițial, toți avem relativ puțină masă musculară pierderea și recompunerea grăsimilor mai mult sau mai puțină grăsime. Așadar, toți începem suficient de departe de potențialul nostru maxim de uscăciune, avem grăsime de pierdut și potențialul nostru maxim de pierderea și recompunerea grăsimilor muscular, ceea ce înseamnă că avem spațiu înainte de a fi cu adevărat musculoși. În această situație, chiar dacă mâncați mai puține calorii decât aveți nevoie, organismul are acces la o cantitate echitabilă de energie din grăsimi pe care o poate folosi pentru a sprijini creșterea musculară.

pierderea și recompunerea grăsimilor

Deci, puteți arde grăsimi și puteți câștiga mușchi în timp. Acesta este motivul pentru care recompunerea corpului funcționează bine mai ales pentru începători, dar nu în toate cazurile. Să analizăm mai atent cine va funcționa cel mai bine: Reapelare: pentru cine?

Pierderea de grăsime pe banc Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

În primul rând, îi avem pe cei care încep cu un fizic de tip Skinny Fat, adică cu puțină masă musculară și multă grăsime pe centura abdominală, aceasta este categoria la care am făcut parte. Oamenii cu o genetică inițială destul de avantajoasă, cu o masă grasă relativ mică și o masă musculară mai dezvoltată în mod natural, este mai rară, dar există.

pierderea și recompunerea grăsimilor

În cele din urmă, avem culturisti avansați, care, de exemplu, se întorc din accidentare și pot profita de memoria musculară pentru a câștiga mușchi foarte repede. Am intrat în această categorie în după operația pe umăr.

pierderea și recompunerea grăsimilor

În 3 luni, am reușit să pierd câteva kilograme de grăsime acumulate în timpul convalescenței și în același timp să reconstruiesc câteva kilograme de mușchi. Dacă vă încadrați într-una dintre aceste 4 categorii, atunci recompunerea corpului vă poate oferi rezultate foarte bune.

Deci știu la ce vă întrebați, de ce ați detaliat fiecare categorie dacă trebuie doar să fiți începător?. Ei bine, pentru că fiecare dintre aceste categorii va trebui să adopte strategii dietetice diferite pentru a obține o recompunere corporală bună.

Dar și pentru că unele categorii de începători și practicieni nu se află în situația ideală pentru recompunere.

Aceste categorii, există două.

Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp

Deoarece nu trebuie să piardă grăsime și să obțină foarte puțin, chiar dacă mănâncă mult, va fi mai bine dacă se concentrează pe câștigarea masei musculare cu o strategie bună de construire a mușchilor. A doua categorie sunt practicienii confirmați despre care am vorbit la început. Chiar dacă unele studii arată că recompunerea corpului este posibilă chiar și la acest nivel, pierderea și recompunerea grăsimilor tind să fie mult mai lente. Acesta este motivul pentru care această categorie răspunde mai bine la ciclurile de creștere în greutate și slăbiciune, decât la recompunerea treptată a corpului.

Acum că am văzut pentru cine, să vedem cum. Reapelare: cum?

Cum se face recompunerea corpului? (+ mușchi și - grăsime)

Trebuie îndeplinite 3 condiții. Prima condiție: sAntrenează-te suficient de tare și suficient de des. Am vorbit despre asta în videoclipurile mele recente, dar, în general, a face între 10 și 20 de seturi pe grupă musculară pe săptămână este ideal pentru un progres bun.

De asemenea, aveți grijă să efectuați fiecare set aproape de eșecul muscular și creșteți treptat sarcinile de lucru la seturi de repetări.

A doua condiție este aportul de calorii calorii. De acolo, fiecare categorie de persoane va trebui să adopte o strategie diferită de alimente și calorii. Pentru SkinnyFats, obiectivul va fi acela de a viza un deficit caloric mic în comparație cu nevoile dvs. În acest fel, veți putea arde grăsimile treptat și acest mic deficit nu va pune o problemă în ceea ce privește câștigul muscular, deoarece rămâne minim.

Același principiu se aplică și celor care se recuperează după rănire și doresc să se refacă la un nivel general bun. Memoria musculară va face pierderea și recompunerea grăsimilor redobândirea ușoară a mușchilor pierduți, iar micul deficit de calorii va elimina treptat grăsimea acumulată în timpul convalescenței.

pierderea și recompunerea grăsimilor

Pentru persoanele cu mai multe grăsimi, de această dată aveți o grăsime mult mai mobilizabilă, a cărei energie va putea susține creșterea musculară. Pierderea și recompunerea grăsimilor avea apoi o creștere musculară progresivă și o rată mai rapidă de pierdere a grăsimilor decât primele două categorii, deoarece ne putem permite. În acest fel, veți reduce la minimum creșterea grăsimii în beneficiul mușchilor, deoarece dacă câștigați g de grăsime pentru fiecare 6 sau 7 kilograme de mușchi în primul an, veți primi totuși o recompunere pierderea și recompunerea grăsimilor bună, cu un procent mai mic de grăsime.

A treia și ultima condiție, aportul de proteine. Dar, având în vedere că anumite categorii de oameni vor urma un pierde 10 kilograme de grăsime burta caloric, este de preferat să se revizuiască această valoare puțin în sus, deoarece cine spune că deficitul caloric, spune, de asemenea, un pic mai mult catabolism proteic.

SkinnyFats, cu un deficit de calorii ușor, pot conta pe 2,2 în același mod ca și cele care ies din convalescență. De asemenea, te trimit înapoi la ultimul meu videoclip proteic pentru a afla mai multe despre subiect.

Nicio pierdere în greutate, dar pierderea grăsimii corporale

Asigurați-vă dieta de recompunere a corpului Pentru a vă realiza meniul ideal de recompunere, iată cum puteți face acest lucru, luând exemplul unui începător Skinny Fat, de exemplu, care are nevoie de kcal în ceea ce privește întreținerea și la o masă uscată de 65 kg. Acesta va fi obiectivul nostru caloric pentru recompunere. Acum trebuie să umplem acele calorii cu grăsimi, carbohidrați și proteine.

Pentru proteine, începeți de la valoarea pe care v-am dat-o chiar înainte, de exemplu aici, 2,2 gr pe kilogram de masă uscată pe zi. Prin urmare, trebuie să umplem restul de kcals cu lipide și carbohidrați. La fel ca lipidele, este de 9kcal pe gram, ceea ce ne oferă 62gr de lipide pe zi.

6 PACK ABS For Beginners You Can Do Anywhere

Trebuie pierderea și recompunerea grăsimilor să umplem restul cu carbohidrați. Prin urmare, avem kcal de găsit în carbohidrați. Și, ca și carbohidrații, este calculat la 4 kcal pe gram, ceea ce ne face să fim gr de carbohidrați. De aceea, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a face acest calcul, puteți descărca gratuit fișa mea de practică. Vă va oferi masa uscată și valorile corecte, calorice, proteice, lipidice și carbohidrați în câteva clicuri.