Ce bare energetice ar trebui să alegi?

Căutați bare pentru a pierde în greutate, A pierde in greutate | Sfaturi | June

căutați bare pentru a pierde în greutate

Ai nevoie de bare de proteine? Cu toate acestea, trebuie să alegeți cu înțelepciune.

căutați bare pentru a pierde în greutate

Unele batoane proteice au un conținut ridicat de zahăr și calorii, ceea ce vă poate împiedica obiectivele de slăbire. Acestea nu sunt menite să fie consumate în locul alimentelor integrale reale, ci mai degrabă pentru a spori o dietă deja adecvată, echilibrată.

Cu toate acestea, rămâne o dietă restrictivă, cu multe reguli.

Proteinele măresc sațietatea, ceea ce vă poate ajuta să mâncați mai puțin și să reduceți caloriile. Face acest căutați bare pentru a pierde în greutate generând atât semnale senzoriale cât și cognitive către creier că sunteți plin și mulțumit, potrivit unui articol publicat în Tendințe în știința și tehnologia alimentelor în februarie Proteinele suplimentare vă pot ajuta, de asemenea, să vă mențineți masa musculară în timpul dietei.

căutați bare pentru a pierde în greutate

Când ai un deficit caloric, corpul tău nu descompune doar grăsimile. De fapt, în primele etape ale restricției calorice, corpul tău folosește doar puțină grăsime pentru energie.

căutați bare pentru a pierde în greutate

Menținerea masei musculare este crucială pentru pierderea în greutate, deoarece mușchiul slab crește rata metabolică de odihnă sau cantitatea de calorii arse de corpul tău în timp ce te odihnești.

De asemenea, puteți decide să utilizați bare de înlocuire a meselor pentru pierderea în greutate. Deși acest căutați bare pentru a pierde în greutate este OK pe termen scurt, nu este o practică sigură din punct de vedere nutrițional pe termen lung.

Pierdere greutate faci

Uitați-vă la eticheta nutrițională sau la lista ingredientelor de pe unele dintre barele de pe rafturile supermarketului local. De unde vine acel zahăr?

Pagina principala Sunt barele energetice bune pentru a pierde în greutate? Încerci să slăbești? Ce vă imaginați când citiți termenul bare de energie? Dacă lucrați din greu la scăderea în greutate, ați văzut mesajele.

Al doilea, al treilea și al patrulea ingredient de pe etichetă: sirop de sfeclă, sirop de orez brun și sirop de trestie. Când zaharurile din fructe și boabe sunt concentrate și utilizate ca îndulcitori, nu sunt mai bune pentru dvs.

  • Viața dvs.
  • Beneficiază de pepene galben pentru pierderea în greutate

Acestea adaugă calorii, dar puțini sau deloc substanțe nutritive unui aliment și au același efect asupra glicemiei ca zahărul. Potrivit unei recenzii publicate în Inima deschisa în augustzaharurile adăugate promovează obezitatea provocând rezistență la insulină, ceea ce scade capacitatea celulelor de a utiliza glucoza pentru energie și afectează oxidarea acizilor grași pentru energie.

căutați bare pentru a pierde în greutate

Rezistența crescută la insulină crește, de asemenea, necesarul de energie. Zaharurile adăugate pot fi, de asemenea, dependente, încurajând pofta de alimente mai dulci. De fapt, potrivit unui studiu publicat în Plus unu în februariealimentele procesate, zaharoase, au caracteristici similare cu drogurile abuzive și pot provoca comportamente alimentare dependente.

căutați bare pentru a pierde în greutate

Multe etichete alimentare fac acum distincția între zaharurile naturale și zaharurile adăugate. În mod ideal, căutați bare cu mai puțin de 2 grame de zahăr adăugat. Puteți verifica, de asemenea, eticheta ingredientelor, dar acest lucru poate fi mai dificil.

Potrivit Universității din California din San Francisco, zahărul poate apărea pe etichetele ingredientelor în peste 61 de moduri.

Pe lângă siropul de orez brun și siropul de sfeclă, puteți vedea și: Malț de orz.

Yo-Yo Dieting: Ce este, de ce este rău și sfaturi pentru a opri ciclismul Deși doriți să vă curățați mesele și să continuați o dietă pentru îmbunătățirea generală a corpului dvs.