Pierdeți grăsimea corporală 7 Strategii Surefire pentru a fi slabi pentru totdeauna

Surefire pierderea de grăsime. # 1 Nu te gândi de la dietă la dietă, lucrează la obiceiurile tale

Supliment inteligent Sponsorizat de: Odată cu apropierea vremii călduroase, apelul pentru o mărunțire eficientă nu a fost niciodată mai puternic. Folosiți aceste 6 sfaturi pentru a vă asigura că sunteți pregătit pentru șase vara!

6 sfaturi Surefire pentru o distrugere de succes! - Culturism

Sponsorizat de: Iarna se încheie, iar superputerea sezonieră preferată a tuturor - abilitatea de a ascunde excesul de kilograme sub un pulover cald - se estompează repede. De fapt, soarele de vară va fi ridicat pe cer mai devreme decât surefire pierderea de grăsime putea crede, ceea ce înseamnă că vremea fără cămăși va fi caldă.

Nu fi prins nepregătit! Dacă doriți să dezvăluiți un pachet de șase mărunțit vine vara, acum english slimming tea timpul să vă planificați și să acordați prioritate obiectivelor dvs. Iată șase dintre cele mai încercate și adevărate strategii get-lean pentru a vă ajuta să vă pregătiți să vă dezbrăcați când soarele va ieși.

Combinați stilurile Cardio Majoritatea persoanelor implicit în mod exclusiv la antrenamentele cu intervale de mare intensitate sau cardio HIIT, când vine vorba de slabire. La urma urmei, cererea metabolică intensă HIIT plasează pe corpul tău ca nimic altceva, iar atunci când este făcut corect, poate dura câteva zile pentru a se recupera.

Arm Fat Surefire modalități de a scăpa de el fără a lăsa pielea

Îmi place să-mi fac HIIT-ul în explozii scurte și ascuțite, executând sprinturi de 30 de secunde pe banda de alergat sau surefire pierderea de grăsime de rind, urmată de 30 de secunde de repaus, pentru runde. Dar nu mă opresc acolo. Îmi urmăresc efectiv HIIT-ul cu de minute de cardio cu intensitate scăzută pentru a ajuta la eliminarea subproduselor metabolice care se acumulează în timpul exercițiului de intensitate mare, ceea ce permite mușchilor mei să se recupereze mai repede și mă pregătește să mă antrenez din nou.

Îmi place să-mi fac HIIT-ul în explozii scurte și ascuțite, urmate de 30 de secunde de repaus, timp de runde.

Liver fat

Această abordare combină capacitatea de ardere a grăsimilor HIIT cu beneficiile recuperative ale cardio-intensității scăzute, oferindu-vă practic cele mai bune din ambele lumi.

Chiar îmi place să adaug surefire pierderea de grăsime stare de echilibru suplimentară pentru că nu cere prea multe din punct de vedere al recuperării atunci când vreau să ard chiar și mai multe calorii. Sfatul rapid Cardio al lui Jamie Când mergeți pe o banda de alergare, încercați să o setați pe o înclinare de un procent. Acest lucru simulează mai bine alergarea pe o suprafață reală a drumului, făcând corpul să funcționeze mult mai greu pentru a păstra ritmul.

surefire pierderea de grăsime

Locuiesc la aproximativ zece minute de plajă, așa că îmi place să ies la o plimbare de dimineață, înainte de micul dejun. Acest lucru mă ajută să-mi încep ziua cu o notă pozitivă, în același timp îmi permite să economisesc energia pe care o achiziționez mai târziu în timpul zilei pentru antrenamente pe bază de greutate.

Grăsimea brațului? Moduri sigure de a scăpa de el fără a lăsa pielea

În plus, acea surefire pierderea de grăsime de dimineață îmi permite să fac mai mult decât să mă trezesc la soare. De asemenea, arde aproximativ de calorii în plus, ceea ce înseamnă că pot mânca mai multe alimente în timpul zilei - și cui nu îi place asta? Surefire pierderea de grăsime reprezentanțele și volumul Mulți oameni presupun că, pentru a fi mărunțit, trebuie să ridicați mai multe repetări pe set și să "simți arsura", dar acest lucru nu este neapărat adevărat.

Nutriția și cardio-ul tău ar trebui să facă mărunțirea pentru tine, iar ascensoarele tale ar trebui să lucreze pentru a-ți menține masa și puterea musculară. În acest scop, rămân în intervalul de repetări pentru toate ascensoarele mele când mă aplec.

Pierde grăsimea corporală: 7 strategii Surefire pentru a opri dietele și a pierde în greutate

Acest lucru îmi permite să-mi mențin mușchii plini și puternici, să adaug un pic de dimensiuni noi și să lovesc o eliberare ideală pe termen scurt de hormoni. Dar doar pentru că folosesc repetări relativ scăzutenu adică am sărit peste volum! Fac seturi pentru fiecare exercițiu, mai degrabă decât standardulcare crește timpul general sub tensiune pentru fiecare parte a corpului, arde mai multe calorii și contribuie la pierderea totală de grăsime.

De asemenea, îmi încarc în față antrenamentele cu cel puțin două mișcări ale compusului, care necesită multă energie. După ce s-a epuizat, termin cu câteva mișcări de izolare.

30 de moduri Surefire de a pierde grăsimea abdominală pentru totdeauna

Avansați-vă formarea Când vine vorba de mărunțire, îmi place să implementez seturi uriașe - practic circuite pentru o parte a corpului sau exerciții multiple efectuate înapoi - în special pentru picioarele mele, care răspund bine la lucrările cu un volum ridicat de rep.

Am lovit de obicei două exerciții compuse la rând, cum ar fi ghearele și apăsarea picioarelor, apoi m-am lovit de picioare imediat după exerciții de izolare, cum ar fi extensiile picioarelor și buclele.

  1. Pierdeți grăsimea corporală 7 Strategii Surefire pentru a fi slabi pentru totdeauna
  2. Dar cu siguranță, puteți arde calorii în timpul mersului cu bicicleta, ajutându-vă pierderea de fitness și pierderea de grăsime, împreună cu câteva strategii ușoare de mers pe bicicletă … fără intervale necesare deși ajută și ele.
  3. Pierde grăsimea corporală: 7 strategii Surefire pentru a opri dietele și a pierde în greutate Distribuiți această postare prietenilor dvs.!
  4. Recompunerea corpului: Cum să pierzi grăsimea și să construiești mușchiul în același timp
  5. Sarah e evans pierdere în greutate
  6. Pierde casa de coapsă interioară

Acest lucru îmi obligă mușchii să lucreze de ori mai greu și de ori mai mult pe set, comparativ cu un format setat drept. Timpul crescut sub tensiune cauzat de seturi uriașe duce la mai multă epuizare musculară, o cerere mai mare de energie și mai multă grăsime arsă după antrenament, în timp ce acești mușchi încearcă să se recupereze.

Miercuri: Odihnă Joi: Power walk a. Vineri: HIIT a. Sâmbătă: Trageți antrenamentul a.

6 sfaturi Surefire pentru o distrugere de succes!

Duminică: Picioare a. Sunt, de asemenea, un mare fan al repetărilor forțate - atunci când partenerul tău te ajută să ridici dincolo de ceea surefire pierderea de grăsime ai putea ridica singur - pentru a te apleca. Reprezentantele forțate te împing mai departe decât ai merge în mod obișnuit, adaptând la volan și producând o arsură suplimentară de calorii pe care un set drept nu o oferă.

Vă recomand să alegeți o greutate în care nu reușiți după aproximativ repetări. Odată ce simțiți că nu mai puteți împune chiar și o reputație, cereți unui partener să vă ajute să eliminați repetări forțate cu aceeași greutate. Vă garantez că vă veți impune la limitele pe care nu le-ați crezut niciodată posibil!

surefire pierderea de grăsime

Dacă te pregătești singur, încearcă să folosești metoda dublă rep DRM pentru tăiere. Setează-te cu o greutate la care eșuezi la 8 repetări. Folosiți tehnica de pauză de repaus - executând cât mai multe repetări, apoi luând pauze surefire pierderea de grăsime de 15 secunde - pentru a trece prin acel al doilea set dublu.

surefire pierderea de grăsime

Antrenamentul DRM împinge cu adevărat atât pragul durerii, cât și rezistența musculară. Oh, și dacă nu ați observat încă tema, vă ajută, de asemenea, să curgeți mai multe calorii! Nutriția planificată cu grijă este totul atunci când încercați să tăiați și să știți cum să vă manipulați macronutrienții - proteine, carbohidrați și grăsimi - este esențială atunci când vă construiți planul.

Lady Gaga Presents: The Monster Ball Tour at Madison Square Garden (es)

Majoritatea oamenilor aleg să taie carbohidrații pentru a obține un nivel slab, dar aici diferă. Îmi place să mențin aportul de carbohidrat relativ constant pe tot parcursul anului, pentru a-mi menține energia ridicată, ceea ce îmi permite să lucrez mai greu. Pentru a tăia niște grăsimi din corp, pur și simplu am tăiat niște grăsimi din dieta mea. De obicei, aportul meu de grăsime este de aproximativ o jumătate surefire pierderea de grăsime gram pe surefire pierderea de grăsime de greutate corporală, ceea surefire pierderea de grăsime apare la aproximativ 90 de grame de grăsime zilnic pentru mine.

Pe măsură ce mă apropii de data obiectivului meu sau de data la care vreau să arăt cel mai bine, am conținut acest număr până când ajunge la aproximativ 40 de grame pe zi.

Această schimbare simplă îmi oferă un deficit caloric suficient pentru a arde grăsime, lăsându-mi totuși suficiente calorii din grăsimea dietetică pentru a-mi consolida funcțiile esențiale ale corpului. Pentru a compensa acest deficit, în mod obișnuit îmi mai protejez proteina de la 1,5 grame la kilogramul de greutate corporală, ceea ce îmi menține foamea și poftele la îndemână și previne catabolismul sau descompunerea mușchilor.

Sure-Fire Pierderea Grăsimii

Păstrați evidența Dacă nu știți unde ați fost, cum știți unde vă duceți? Sunt un pic de date, așa că îmi place să țin înregistrări detaliate despre caloriile și macronutrienții mei din fiecare dietă și să prezint pregătirea pe care am făcut-o vreodată. Acest lucru îmi oferă o mulțime de informații pe care să le compar și îmi permite să evaluez cel mai bun plan de acțiune pentru a-mi îndeplini următorul obiectiv în funcție de starea mea actuală.

Când faceți o hartăta planificați-vă, acordați-vă suficient timp pentru a vă adapta. De exemplu, de obicei nu sunt mai mult de trei săptămâni de la condiționarea ședințelor foto, dar dacă vreau să-l accelerez și să mă pregătesc curat de scenă, îmi dau săptămâni.

cum să pierzi grăsimea abdominală definitiv - mușchi și fitness

Nimic bun nu vine din grăbirea procesului. Indiferent de calendarul dvs.

surefire pierderea de grăsime

În acest fel, data viitoare când doriți să vă lăsați, veți avea o contabilitate exactă și exactă a ceea ce a funcționat și a ceea ce nu. Supliment inteligent Să te apleci nu este o sarcină ușoară, iar suplimentarea nutriției tale te poate ajuta atât la pofte, cât și la nivelul de energie. De asemenea, iau zilnic un pachet de grenade pentru a mă asigura că primesc toți acizii grași esențiali și micronutrienții vitamine și minerale care ar putea lipsi din dieta mea integrală.

Și, când vine vorba de călătorie, am mereu o bară proteică Carb Killa pentru a ușura să te strecori în mese, chiar și atunci când lucrurile se ocupă.