Pierdeti in greutate in timpul somnului

Suficient somn pentru a pierde în greutate

suficient somn pentru a pierde în greutate

Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja! Cum, adică dacă vreau să scap de kilogramele în plus, tot ce trebuie să fac este să mă simt bine?

suficient somn pentru a pierde în greutate

Da, așa este, opt ore de somn pe zi sunt suficiente pentru a pierde în greutate. Somnul stimulează metabolismul nostru și crește producția de leptină, hormonul care ne dă senzația de sațietate și ne ajută să ne echilibrăm greutatea corporală.

Un metabolism echilibrat este esențial pentru a scăpa de acele kilograme în plus. Atunci când corpul nu primește suficient somn - cel puțin șase ore pe zi - echilibrul hormonal este puternic afectat, ceea ce duce arde grăsime fără arzător de grăsime creșterea poftei de mâncare, scăderea numărului de calorii arse și în final la un metabolism din ce în ce mai lent.

suficient somn pentru a pierde în greutate

Potrivit unui studiu efectuat de Arn Eliasson în numele Proiectului Integrativ de Sănătate Cardiacă al Centrului Medical Walter Army din Washington, asistenții medicali care trebuie să efectueze schimburi de noapte sunt predispuși la suficient somn pentru a pierde în greutate rată mai mare de tulburări cardiace. De fapt, atunci când nu putem să dormim în orele normale de somn, indicele nostru de masă corporală tinde să crească. În schimb, colegii acelor asistenți care aveau un program de lucru mai stabil nu aveau aceeași problemă.

suficient somn pentru a pierde în greutate

Melatonina vă ajută să pierdeți în greutate! Melatonina, cunoscută și sub numele de hormonul pentru reglarea somnului, este adesea folosită pentru a ajuta oamenii să piardă în greutate.

Lipsa somnului și scăderea în greutate

Acest fapt a fost descoperit și în urma unui studiu efectuat de o echipă de cercetători de la Universitatea din Granada, conform căruia s-a dovedit că acest hormon stimulează producția de "grăsime maro", care este responsabilă pentru arderea caloriilor și pentru scăderea excesului de greutate. Melatonina poate fi, de asemenea, luată sub formă de supliment alimentar, pe baza regimului de dozare recomandat de medicul dumneavoastră sau de farmacist, cu toate că medicii recomandă luarea acesteia din alimente care conțin în mod natural acest hormon, cum ar fi roșiile, țelina sau cireșele.

Ce să mănâncați și ce alimente să evitați Servirea cinei devreme nu numai că ne ajută să dormim mai bine, dar, de asemenea, ne ajută să scăpăm de kilogramele în plus.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte.

Planificarea meselor zilnice la ore regulate vă ajută să vă îmbunătățiți reglarea funcțiilor organismului. De fapt, introducerea unei perioade între mese de opt ore distanță, stimulează secreția somatotropinei. Organizarea dietei de zi cu zi, chiar dacă uneori incomodă și neplăcută, vă ajută să scădeți în greutate în timpul somnului, fără a fi nevoie să urmați o dietă strictă.

suficient somn pentru a pierde în greutate

Ce alimente ar trebui să mâncăm pentru un aport sănătos de nutrienți? Specialiștii recomandă un aperitiv care constă în carbohidrați complecși, cum ar coreea slimming pastele, orezul sau secara condimentate cu ulei de măsline extra virgin.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Felul principal nu ar trebui să conțină suficient somn pentru a pierde în greutate multă proteină, iar pentru finalul mesei, niște fructe proaspete. Medicii recomandă să evitați consumul de alimente prăjite, dulciuri sau, în general, toate alimentele care pot provoca o digestie lentă.

suficient somn pentru a pierde în greutate

Dar atenție, pentru că, dacă mâncatul în exces este un obicei rău, la fel este și să mănâncați prea puțin sau chiar să săriți una din mesele principale. De fapt, numărul de calorii consumate la cină nu trebuie să fie mai mic decât doza zilnică recomandată, pentru a preveni scăderea nivelului de glucoză din sânge.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Corpul nostru are nevoie de energie chiar și atunci când dormim și, dacă nu este suficientă, ne avertizează prin trezirea noastră în mijlocul nopții și perturbarea orelor normale de somn.

Cu toate acestea, pentru a stimula scăderea în greutate pe timp de noapte, este necesar să fiți activi în timpul zilei, practicând sport sau încercând să mâncați mese sănătoase. Asta nu înseamnă neapărat că trebuie să petreceți trei ore în sala de sport în fiecare zi sau să serviți doar o salată la prânz sau cină.

Să faceți mișcare suficient de mult pe tot parcursul zilei, adoptarea unui stil sănătos și menținerea unei alimentații echilibrate reprezintă o soluție la fel de valabilă.

Sanatatea este mai importanta decat orice altceva! Si o sa incerc sa urmez acele sfaturi deoarece eu am citeva kilograme in plus adica destule. Subiectul asta ii fffffff, bun kylomania asta ne inebuneste.