Fresh articles

Cunoașteți vă bmr ul pentru a pierde în greutate

Caloriile sunt unități de căldură sau cantitatea de căldură necesară pentru încălzirea unui gram de apă cu un grad Celsius.

4 secrete pentru pierderea in greutate

Mâncând, o persoană primește energie și căldură. Pentru a menține corpul în formă, pentru a crește sau a pierde în greutate, trebuie să știți câtă hrană trebuie să mâncați, concentrându-vă pe conținutul de calorii.

Calorii zilnice pentru femei Corpul unei femei necesită mai puține calorii decât cel al unui bărbat. Pentru a economisi greutate, trebuie să vă concentrați pe vârstă, activitate, condiții de viață și caracteristici individuale.

ecoslim como se toma

Aportul zilnic de calorii pentru femei și fete cu un stil de viață sedentar este următorul: varsta de ani - kcal; varsta ani - kcal; mai vechi de 50 de ani - kcal. Sexul corect cu un nivel mediu de activitate fizică trebuie consumat pe zi: varsta ani - kcal; varsta ani - kcal; mai vechi de 50 de ani - kcal.

Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi?

Pentru fetele și femeile care își duc activ viața, indicatorii zilnici sunt următorii: varsta ani - kcal; varsta ani - kcal; mai vechi de 60 de ani - kcal. Exemplu: Fata de 24 de ani, vizitează sala de trei ori pe săptămână.

Înălțimea ei este de cm și greutatea de 65 kg.

pierdere de grasimi de grasimi

Exemplu: o femeie are 65 de ani, cântărește 72 kg și are o înălțime de cm. Pentru a obține valoarea dorită, trebuie să înmulțiți cu coeficientul de activitate.

Cum să eliminați grăsimea din corpul dumneavoastră (numai pentru femei)

Acest calcul se bazează pe CFA pe această scară: 1 - scăzut, 1,3 - mediu, 1,5 - înalt. Exemplu: Femeie, 45 cunoașteți vă bmr ul pentru a pierde în greutate ani, greutate 80 kg, activitate scăzută. Exemplu: Un bărbat, în vârstă de 55 de ani, duce un stil de viață activ, cântărește 70 kg, are o înălțime de cm.

slimming color block shirt

CFA este evaluat pe următoarea scară: 1 - scăzut, 1,3 - mediu, 1,5 - înalt. Cunoașteți vă bmr ul pentru a pierde în greutate de calcul: tipul are 23 de ani, este implicat activ în sport, înălțime - cm, greutate - 90 kg.

Exemplu: o fată de 20 de ani, cântărește 68 kg cu o înălțime de kg.

pierde greutatea într o săptămână rapid

Se rulează de trei ori pe săptămână timp de 8 km. Pentru a pierde în greutate, ea trebuie să reducă aportul de calorii: x0. Cunoscând propriul ritm de calorii, puteți planifica cu ușurință un meniu pe zi, folosind un număr de calorii și citind pe pachet informații despre valoarea energetică a produselor.

Cum se calculează BMR: Calorii minime necesare organismului

De asemenea, este importantă menținerea activității fizice. Dar, această cifră indică numărul aproximativ de calorii pentru a menține corpul într-o stare nemodificată. Din moment ce obiectivul este să crești în greutate, trebuie să adaugi cel puțin de calorii deasupra caloriilor primite. De asemenea, este important să luăm în considerare tipul de fizic: mezomorf, ectomorf, endomorf. Primul și al doilea, puteți adăuga în siguranță de calorii, iar cel din urmă este mai bine să ridicați bara la kcal.

Pe măsură ce crește greutatea corporală, caloriile ar trebui să fie, de asemenea, crescute. Ce procent de proteine, grăsimi și carbohidrați ar trebui să fie în dieta corectă După ce te-ai ocupat de rata metabolică zilnică, ar trebui să iei pregătirea unei diete.

Cum să pierzi în greutate

Pe baza doamnelor de mai sus, este important să alegeți cantitatea potrivită de alimente sănătoase, pentru fiecare categorie, în cantitatea necesară. Cum se calculează câte calorii sunt cheltuite pe zi Pentru a calcula costul total al caloriilor pe zi, trebuie să știți cât se cheltuie pentru un anumit tip de activitate. Durează aproximativ kcal pe oră pentru a dormi, dacă somnul durează mai mult de 8 ore, persoana nu a simțit stres în timpul zilei și s-a încadrat într-o stare calmă, într-un mediu non-cald, înainte de a merge la culcare nu a consumat grăsimi și carbohidrați.

Pentru muncă, pentru o zi lucrătoare de 8 ore, în funcție de tipul de activitate, este nevoie de: angajați de birou - kcal; lucrători în educație și servicii - kcal; șoferi, lucrători de mașini-unelte, muncitori cu sarcini moderate până la grele - 1. Când mergeți, indicatorul costurilor de energie scuipa te face să pierzi în greutate varia. Ritmul lent vă permite să pierdeți kcal, iar mersul rapid - kcal.

De asemenea, trebuie să ții cont de greutatea unei persoane.

cum să pierdeți în greutate în 14 săptămâni

În medie, cu o greutate de 80 kg, o persoană pierde această cantitate de energie pe oră: culcat - 69 kcal; citirea cu voce tare - 90 kcal; jogging - kcal.