Planul nutrițional al femeilor pentru a se tonifica și a pierde grăsimea

Macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie

Acasă Sfaturi Cum să pierzi grăsimea corporală femei Cum să pierzi grăsimea corporală femei Nu exită altă cale, pierderea grăimii corporale ete o muncă grea și e complică și mai mult prin numeroaele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.

Vetea bună ete că exită o știință implă Conţinut: sfaturi Nu există altă cale, pierderea grăsimii corporale este o muncă grea și se complică și mai mult prin numeroasele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.

Vestea bună este că există o știință simplă în spatele fiecărui plan de dietă de succes: pentru a pierde grăsimea corporală, trebuie să mănânci mai puține calorii decât arzi. Determinând însă câte calorii și sursa de calorii din ce alimente lasă multe femei confuze, inhibate sau chiar înșelate. Citiți articolul de mai jos pentru a afla cum să pierdeți grăsimea corporală este o abordare sensibilă, flexibilă, bazată pe știință, a pierderii grăsimii corporale, care a fost dovedită.

Indicele masei corporale Indicele masei corporale sau IMC este un număr calculat din înălțimea și greutatea dvs. Această metodă este adesea utilizată de medicul dumneavoastră pentru a determina dacă vă aflați la greutatea ideală. De exemplu, dacă aveți 1,70 m înălțime și cântăriți Determinați-vă IMC-ul ideal.

Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat greutate normală. Asumați-vă un angajament. Gândindu-te de ce vrei să slăbești. Pentru a fi sănătos, vrei să te lauzi?

Gândindu-vă la care este scopul dvs. Puneți scrierea obiectivului acolo unde o veți vedea des, cum ar fi pe ușa frigiderului, oglinda de la baie sau biroul dvs. Deși agenții de publicitate vă spun adesea acest lucru, nu puteți viza anumite părți ale corpului pentru a pierde în greutate cu excepția îndepărtării chirurgicale a grăsimii.

Planul nutrițional al femeilor pentru a se tonifica și a pierde grăsimea

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât arzi. Calculul caloriilor țintă sănătoase Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata metabolică bazală sau BMR indică câte calorii arde corpul dumneavoastră într-o zi pentru a îndeplini funcții metabolice, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Calculul BMR este important pentru determinarea necesităților de bază de calorii. Dacă aveți tendința de a fi inactiv, multiplicați BMR cu 1,2. Dacă sunteți suficient de activ, multiplicați BMR cu 1,4.

Dacă sunteți foarte activ, multiplicați BMR cu 1,5. Rezultatul acestei multiplicări va estima numărul de calorii pe care le arzi într-o zi. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, aveți un BMR de ,5 și sunteți activ în activitățile dvs.

Dacă faceți acest lucru, veți descoperi că ardeți aproximativ calorii pe zi. Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeia de mai sus, arzi aproximativ calorii pe zi, atunci ai mânca o masă cu x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi. Cu cât deficitul dvs. Cunoașterea nevoilor dvs.

Cum să pierzi masa de grăsime corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Cu cât sunteți mai activ, mai ales dacă faceți exerciții fizice intense, cu atât macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie trebui să mâncați mai multe proteine. Proteinele sunt necesare de către organism pentru a-ți repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după ce faci mișcare.

Prin urmare, dacă doriți ca corpul dvs. Deci, pentru a converti proteinele în grame în calorii, puteți înmulți cu 4 pentru a găsi caloriile din proteine. Calculați de câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Când urmează o dietă, mulți oameni nu vor mânca grăsimi sau abia mănâncă în timpul dietei. Grăsimea este importantă pentru construirea țesutului corporal sănătos și este necesară pentru producerea hormonilor potriviți.

Dacă nu mâncați suficiente grăsimi, puteți împiedica pierderea în greutate și vă va lăsa foarte flămând. Pentru a calcula câte calorii din grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, înmulțește 0,20 și 0,35 cu obiectivul tău caloric.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii, înmulțiți x 0,20 și obțineți de calorii și x 0,35 pentru a obține de calorii. Din acest moment știți dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi din totalul caloriilor în timpul dietei. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, trebuie să știi că fiecare gram de grăsime conține 9 calorii.

Deci, pentru a converti caloriile în grame, puteți face acest lucru împărțind la 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, acum știți că, dacă intenționați o dietă la de calorii pe zi, ar trebui să obțineți de calorii din grăsimi.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Deci, dacă intenționați să urmați o dietă la de calorii macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie zi, ar trebui să mâncați de grame de grăsime pe zi. Calculați câte calorii aveți nevoie într-o zi. Glucidele sunt folosite doar ca energie. Deci, corpul tău nu are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați. Așadar, nevoile de carbohidrați ale corpului dvs.

Exemplu: Dacă cântăriți 61,24 kg, o femeie activă de 30 de ani care planifică o dietă de de calorii pe zi.

soarele vă fac să pierdeți în greutate

Prin urmare, caloriile rămase din vor fi satisfăcute din carbohidrați. Pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie să știți că există 4 calorii din fiecare gram de carbohidrați.

cum a pierdut ashanti în greutate

Deci, pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, puteți împărți la 4. Metoda 2 din 6: Înțelegerea dietei actuale Înregistrați-vă dieta curentă. Prima săptămână este folosită pentru a vă analiza obiceiurile curente de dietă. Pentru a face acest lucru, începeți să păstrați un jurnal alimentar.

Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți săptămâna, asigurându-vă că includeți gustări și dimensiuni de porții. Când vă înregistrați consumul de alimente și băuturi, asigurați-vă că vă înregistrați și starea de spirit. Vrei să știi un model. Mănânci când ești trist, plictisit sau stresat? Dacă descoperiți că mâncați emoțional, nu macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie când începeți dieta. Nu vrei să te întorci în vechile obiceiuri emoționale.

Determinați consumul mediu actual de calorii. După o săptămână de înregistrare a ceea ce mănânci, analizează consumul săptămânal de alimente. Folosiți site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina câte calorii consumați. Includeți macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie pe care le consumați în decurs de o săptămână.

Apoi împărțiți acest număr la 7 pentru a găsi aportul zilnic mediu de calorii. Determinați cantitatea medie actuală de macronutrienți. Utilizați site-uri web gratuite de nutriție online pentru a determina nivelurile de macronutrienți din dieta dumneavoastră.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Determinați aportul mediu zilnic introducând aportul de macronutrienți într-o săptămână și împărțind acest număr la 7. Astfel puteți găsi aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine. Este important să vă cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să vă mențineți aportul de calorii pentru a rămâne sănătos în timp ce urmați o dietă. Planificați-vă dieta. Acum, că aveți gama de calorii și macronutrienți țintă și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, înțelegeți de ce aveți nevoie pentru a vă reduce sau schimba obiceiurile pentru a vă atinge noua țintă.

Am slabit in 60 de zile - Tehnica mea de ardere grasime

S-ar putea să dureze ceva timp, căutând idei de meniu și numărând caloriile și macronutrienții. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs.

Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei)

Metoda 3 din 6: Alți factori Incorporează alimente bune în dieta ta. Poate doriți să luați în considerare includerea sau înlocuirea alimentelor bune în dieta dvs.

timp de masă pentru a pierde burta gras

Surse de grăsimi precum migdale, arahide, semințe de in, semințe de chia, pește, gălbenușuri și ulei de măsline. Sursele bune de carbohidrați includ carbohidrați neprelucrați, cum ar fi cartofii dulci, orezul brun, fructele, fulgi de ovăz, tărâțe, grâu integral, ovăz bulgar, nuci și legume.

Oprirea alimentelor procesate. Alimente procesate precum pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și alimente congelate. Există 3 motive pentru a evita alimentele procesate și anume: În primul rând, alimentele procesate sunt deseori bogate în calorii și sărace în nutrienți. În al doilea rând, carbohidrații rafinați au, de obicei, un indice glicemic ridicat, ceea ce poate duce la o creștere a insulinei care poate duce la creșterea în greutate - ceea ce nu doriți atunci când încercați să scăpați de grăsimea corporală.

În al treilea rând, alimentele procesate de obicei nu au multă fibră, ceea ce vă poate face să vă simțiți foamea mai repede. Dietele ajută persoanele în care locuiți. Este mai ușor să mănânci curat dacă nu ești înconjurat de ispite și influențe proaste. Încercați să determinați familia și colegii de cameră să vă urmeze dieta.

Curățați-vă bucătăria. Pentru binele tău și aruncă mâncarea rapidă în casă. Este mai ușor să te ții de dieta ta, dacă tentațiile fast-food-ului sunt greu de depășit. A merge la cumparaturi. Mănâncă mese mai mici, mai frecvente. Împărtășiți-vă caloriile pe zi.

Luați în considerare consumul a mese mici în macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie de trei. Și asigurați-vă că luați micul dejun când vă treziți. Bea apă.

  1. 6 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA CORPORALĂ (FEMEI) - SFATURI -
  2. Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori.
  3. Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei) - Enciclopedie
  4. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  5. Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | joy-e.ro
  6. 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog
  7. Cum să pierdeți în greutate după 60 de sex feminin
  8. Rob kardashian pierdere în greutate

Consumul de apă cu și între mese vă va ajuta să vă simțiți mai plini când mergeți la dietă. Ia notițe despre tot. Singura modalitate de a face ca această dietă să funcționeze este macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie o urmați. Singura modalitate prin care puteți arăta că ați urmat această dietă este dacă înregistrați toate alimentele și băuturile pe care le consumați, inclusiv înregistrarea cu precizie a dimensiunilor porțiilor.

Metoda 4 din 6: Exercițiu Tren de forță. Când aveți un deficit caloric, corpul dvs. Vrei să arzi mușchi, dar nu vrei să mușchi. Pentru a vă menține masa musculară în timp ce aveți un deficit caloric, luați în considerare antrenamentul de forță.

Nu vă fie frică să vă "încărcați" în timpul antrenamentului de forță. Femeile au niveluri de testosteron de 40 de ori mai mici decât bărbații. Femeile musculare văzute în competițiile de culturism iau înlocuitori de hormoni și se antrenează ani de zile pentru a arăta așa. Antrenamentul cu greutăți pentru femeile obișnuite care nu utilizează suplimente nu va produce prea multă masă musculară, ci va avea o formă slabă a corpului.

Deci, nu vă fie frică să ridicați greutăți mari!