Câte calorii ard atunci când fac un cerc de hula cu cosuri?

Hula hooping arde burta grăsime

Pagina principala Hula Hoop - antrenorul întregului corp pentru pierderea în greutate Hooping este unul formă excelentă de mișcare pentru întregul corp, asta te ajuta, A arde calorii, să slăbești și să-ți întărești mușchii de bază pentru unul talie subțire și puternică a strange. Această anvelopă mai mare și mai grea este mai ușor de continuat în mișcare, astfel încât să vă faceți griji mai puțin cu privire la perfecționarea tehnicii dvs. Cum să slăbești cu hula hoop. Hula Hoop este un arzător de calorii excelent Hula hooping arde burta grăsime studiu sponsorizat de American Council on Exercise, cercetătorii au descoperit că o clasă de cercuri condusă de experți era de un nivel Ritmul cardiac și consumul de calorii a realizat acest lucru cu este comparabil, pe care le puteți găsi în cursuri de formare mai tipice precum Bootcamps, step aerobic și kickboxing cardio ar gasi. Asta face 7 calorii pe minut - adică calorii pentru o jumătate de oră de antrenament sau calorii pentru o oră întreagă.

Linia de jos Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri. Dacă cumpărați prin linkuri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un mic comision. Iată procesul nostru. Dacă credeți că hula hooping este doar pentru copii, gândiți-vă din nou.

Vrei un antrenament distractiv? 8 motive pentru a încerca Hula Hooping

Acest echipament simplu poate spori factorul de distracție din rutina ta de fitness și îți poate oferi un antrenament excelent în același timp. Când vine vorba de exerciții fizice, găsirea a ceva care îți place este cheia pentru ca activitatea fizică să devină o parte obișnuită a rutinei.

hula hooping arde burta grăsime

Când un antrenament este distractiv și aștepți cu nerăbdare să îl faci, este mai probabil să rămâi cu el și să fii motivat să te perfecționezi în continuare. De asemenea, este util dacă activitatea vă poate îmbunătăți sănătatea și fitnessul într-o varietate de moduri - și aici intervine hula hooping.

Acest articol va explora beneficiile unui antrenament hula hooping, împreună cu pași pentru a vă ajuta să începeți. Care sunt beneficiile hula hooping? Arde calorii Crearea unui deficit caloric este unul dintre obiectivele principale atunci când încercați să slăbiți. Găsirea unei activități fizice care vă place, care arde și calorii, este una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru. Potrivit Clinicii Mayo, hula hooping-ul este comparabil cu alte activități de dans aerobic, cum ar fi salsa, swing swing și dansul buricului, atunci când vine vorba de arderea caloriilor.

De fapt, Clinica Mayo raportează că, în medie, femeile pot arde aproximativ de calorii, iar bărbații de calorii, în timpul unei sesiuni de 30 de minute.

  1. Câte calorii ard atunci când fac un cerc de hula cu cosuri?
  2. Femeie peste 40 de pierde greutate
  3. Avatar app de pierdere în greutate
  4. Stuptele și simptomele de pierdere în greutate
  5. Oasele gulerului pierde în greutate

Arde grăsime corporală și centimetri Când arzi calorii prin exerciții fizice și faci modificările corecte ale dietei, crești șansele de a reduce grăsimea corporală. Și, conform rezultatelor unui mic studiu dindacă doriți să pierdeți centimetri în jurul taliei și șoldurilor, cercul poate fi tipul potrivit de exercițiu pentru dvs.

Câte calorii ard atunci când fac un cerc de hula cu cosuri?

Studiul, care a evaluat un program ponderat de hula-hooping efectuat de 13 femei pe parcursul a 6 săptămâni, a constatat că femeile au pierdut, în medie, 3,4 centimetri cm în jurul taliei și 1,4 cm în jurul șoldurilor.

Stimulează fitnessul cardiovascular Exercițiile cardiovasculare cunoscute și sub denumirea de aerob îți acționează inima și plămânii și îmbunătățesc fluxul de oxigen în corpul tău. Acest lucru, la rândul său, vă poate reduce riscul de boli de inimă și diabet, poate îmbunătăți nivelul colesterolului, poate îmbunătăți funcția creierului și chiar reduce stresul. Odată ce vă așezați într-un ritm constant cu cercul, ritmul cardiac va crește, plămânii vor lucra mai mult și fluxul de sânge se va îmbunătăți.

De asemenea, hula hooping arde burta grăsime petrece mai mult timp în zona aerobă arzând calorii și îmbunătățind sănătatea inimii. Îți provoacă mușchii de bază Dacă ați folosit vreodată un cerc hula, atunci știți cât de mult trebuie să vă mișcați șoldurile pentru a vă menține cercul în jurul taliei.

  • Pierdeți povestiri în greutate
  • Grupul de responsabilitate în greutate
  • Eu am vazut presedinti de asociatii intrati in greva foamei.
  • Cum să pierdeți eseul introducere în greutate
  • De asemenea, fibrele ajută la funcționarea sistemului digestiv.
  • B12 injecții de pierdere a grăsimilor

Pentru a menține cercul hula în mișcare, aveți nevoie de mușchi puternici ai miezului și de o bună mobilitate în șolduri. Învățarea modului de utilizare a unui cerc hula și practicarea acestuia în mod regulat este o modalitate excelentă de a viza și antrena mușchii abdominali, precum și oblicii și mușchii șoldului.

Îmbunătățește echilibrul A avea un echilibru bun vă hula hooping arde burta grăsime un control mai bun al mișcărilor corpului.

Hula Hoop - antrenorul întregului corp pentru pierderea în greutate

De asemenea, vă ajută să vă îmbunătățiți postura și vă permite să faceți alte exerciții cu forma corectă. Conform American Council on Exercise, orice tip de activitate fizică care necesită menținerea posturii și stabilității pe o bază de sprijin, cum ar fi hula hooping, vă poate ajuta să vă mențineți și să vă îmbunătățiți echilibrul.

Funcționează mușchii corpului inferior Nu doar mușchii dvs. Mușchii din partea inferioară a corpului, incluzând cvadricepsul partea din față a coapseihamstrings partea din spate a coapselorfesierii și vițeii vor resimți arsura, mai ales dacă utilizați un cerc ponderat.

Top 10 exerciții Hula Hoop și beneficiile lor - Ingrijirea Pielii -

Pentru a menține mișcarea față-în-spate și de la o parte la alta, trebuie să recrutați mușchii mari din picioare și glute pentru a ajuta la mișcarea. Activitate axată pe familie Poate fi o provocare să te încadrezi într-un antrenament atunci când hula hooping arde burta grăsime o familie. Între muncă, școală, practici sportive și orice altceva care merge împreună cu a fi părinte, exercițiul este adesea primul lucru care trebuie scos de pe lista de sarcini.

Hula hooping este o modalitate de a vă antrena și de a petrece timp cu familia în același timp. Puteți chiar să vă jucați văzând cine poate ține cel mai mult cercul în jurul taliei. Ieftin și portabil Hula hooping nu implică o deplasare la sală, cursuri de fitness supraaglomerate sau așteptarea la coadă pentru a folosi un aparat cardio.

Cum să pierzi grăsimea încăpățânată pe șolduri

În plus, este ieftin și îl puteți face practic oriunde, inclusiv camera de zi, curtea din față sau garajul. Cumpărați online hula hoops standard sau hula hoops ponderate online. Cum să începeți Tot ce aveți nevoie pentru a începe este un cerc și o cameră pentru a vă deplasa.

hula hooping arde burta grăsime

Iată câteva sfaturi pentru a vă începe pe drumul cel bun. Găsiți cercul de mărime potrivită.

OMI - Hula Hoop [LYRICS] [HD]

Succesul antrenamentelor dvs. Un sfat pentru începători este să folosiți un cerc mai mare pentru a începe pe măsură ce învârtiți mai încet. Dacă puteți, încercați cercul înainte de al cumpăra. Alegeți cea mai bună greutate.

hula hooping arde burta grăsime

Dacă optați pentru un hula hoop ponderat, o regulă bună pentru începători este să începeți cu un cerc care este de aproximativ 1 până la două kilograme.

Pe măsură ce devii mai puternic, ia în considerare trecerea la un cerc mai greu, dar numai dacă poți menține forma corectă. Urmărește un videoclip. Există mai multe tutoriale online care vă vor ghida cum să hula hoop cu o formă adecvată.

BENEFICII HULA HOOP: 8 MOTIVE PENTRU A îNCERCA HOOPING - SĂNĂTATE -

Dacă sala de sport hula hooping arde burta grăsime folosește cercuri, luați în considerare să luați o clasă pentru a învăța elementele de bază înainte de hula hooping arde burta grăsime vă antrena singuri. Începeți cu antrenamente mai scurte. Cu hula hooping, vă învățați corpul cum să se deplaseze în modul corect cu cercul în timp ce lucrați sistemul cardiovascular în același timp.

Din această cauză, poate fi necesar să începeți cu antrenamente mai scurte.

Răsucirea în picioare este un antrenament foarte bun pentru abdomen.

Țintește două sau trei sesiuni de 10 minute pe zi. Le puteți răspândi sau le puteți transforma într-un antrenament total. Pe măsură ce vă îmbunătățiți, puteți adăuga timp la fiecare antrenament. Concentrați-vă pe formă și postură Pentru a face hula hooping cu forma potrivită, asigurați-vă că urmați acești pași: Pentru a începe, asigurați-vă că picioarele sunt poziționate corect.

Vrei ca picioarele tale să fie puțin mai mult decât lățimea hula hooping arde burta grăsime, cu un picior ușor în fața celuilalt.

Apoi, asigurați-vă că spatele este drept și că mușchii de bază sunt angajați. Nu doriți să vă aplecați în talie și să vă strângeți partea inferioară a spatelui. Cu cercul în jurul taliei și sprijinit de spate, țineți fiecare parte a cercului. Cu cercul pe spate, începeți să rotiți cercul în sens invers acelor de ceasornic. Dacă sunteți stângaci, s-ar putea să vă fie mai ușor să rotiți cercul în sensul acelor de ceasornic.

hula hooping arde burta grăsime