Pierderea în greutate: 6 mituri comune ale dietei în care ar trebui să nu mai credem

6 mituri comune de pierdere în greutate. Iată 6 mituri de slăbire de care ar trebui să stați departe:

6 mituri comune de pierdere în greutate tvxq changmin pierdere în greutate

Trebuie să urmezi o dietă pentru a slăbi. Stresul reduce greutatea În ce alte mituri cred oamenii care visează la o figură subțire?

10 mituri comune de pierdere în greutate, Pierde experiență în greutate

Ne place să luăm comenzi rapide. Continuăm să căutăm scuze în viața noastră, deoarece ne permite să evităm responsabilitatea sau să luăm decizii. Ne este greu să recunoaștem că suntem responsabili pentru ceea ce arătăm.

Cele mai comune 7 mituri despre pierderea în greutate și de ce sunt o minciună completă Cu aproape jumătate din populația adultă care încearcă să slăbească, este timpul să dezvăluim câteva mituri legate de dietă care pur și simplu nu funcționează. Odată cu venirea verii, cu toții intenționăm să slăbim pentru a ne încadra mai bine în acei pantaloni, fuste sau cămăși care sunt mai corecte. De multe ori, ceea ce facem este să căutăm «diete minune»Pe internet sau modalități rapide și ușoare de a slăbi.

De aceea ne agățăm de diferite mituri și stereotipuri. Amintiți-vă, cunoștințele nu sunt informații. Înainte de a începe să crezi că ești gras pentru că ai aceste gene, asigură-te că ești.

Pierderea în greutate 6 mituri comune ale dietei în care ar trebui să nu mai credem

Mai jos veți găsi câteva dintre cele mai populare mituri despre pierderea în greutate pe care le aud des în biroul meu. Acestea sunt doar anumite predispoziții care nu determină dacă ne îngrășăm sau nu. Deci nu sunt gene, dar noi înșine avem o influență asupra figurii noastre Amintiți-vă, totuși, că preluăm nu numai genele de la părinți, ci și obiceiurile alimentare, stilul alimentar și modul în care ne ocupăm de emoții și probleme. Dacă mama ta nu mănâncă bine, nu se îngrijește bine sau gătește mese obișnuite sănătoase, este posibil să faci exact același lucru.

Cu toate acestea, vestea bună este că, odată ce îți dai seama, o poți schimba imediat. Mitul 2: Trebuie să urmezi o dietă pentru a slăbi Dieta aruncă organismul dezechilibru, adică starea de homeostazie.

6 mituri comune de pierdere în greutate cum să pierzi grăsimea corporală asap

Dieta - în special deficitară, restrictivă - îi pune viața în 6 mituri comune de pierdere în greutate. Este un mecanism condiționat evolutiv. În trecut, mâncarea nu era la fel de ușor disponibilă ca și astăzi.

Program de slabit/pierdere in greutate - Idei principale Dieta Mea Revent - Elsa Caragia

Prin urmare, omul a oscilat adesea între stări de foame și de sațietate. În perioada de prosperitate, corpul a acumulat grăsime în perioadele dificile de foame. Este stocat în memoria celulară.

Vremurile sunt grele - trebuie să economisești!

Vitamina C si noul coronavirus: Mituri vs realitate

Mitul 3: Stresul reduce greutatea Stresul face ca organismul dvs. Hormonul stresului - cortizolul, care este produs aproape continuu sub stres, favorizează creșterea grăsimii corporale. De ce? În primul rând, la două treimi din populație, situația stresantă provoacă un apetit excesiv.

Cele mai comune 7 mituri despre pierderea în greutate și de ce sunt o minciună completă

Acest lucru se datorează faptului că, în perioadele de stres sever, organismul își mărește necesarul de energie, creierul are nevoie de carbohidrați și este o situație naturală și biologică.

În al doilea rând, atunci când creierul recunoaște că ceva nu este în regulă, acesta declanșează modul de urgență - una dintre manifestările sale este prin redirecționarea energiei de care dispune către mușchi și creier. De unde să-l obțin?

6 mituri comune de pierdere în greutate pierdere în greutate rock rock

Mai mult, stresul este adesea un factor care provoacă foamea. Mulți oameni sunt pasionați de emoții.

6 mituri comune de pierdere în greutate dieta de slabire 5 zile

Uneori, influența lor poate suprima pofta de mâncare, dar atunci când emoțiile scad, compensează deficiențele cu o forță dublă și, ca urmare, se îngrașă. Mitul 4: Slim sunt mai fericiți, slim sunt de succes Psihologii publică adesea rezultatele cercetărilor care demonstrează că aspectul nostru afectează modul în care suntem tratați.

Pagina principala Pierderea în greutate: 6 mituri comune ale dietei în care ar trebui să nu mai credem Pierdere în Greutate: Ai auzit vreodată oameni spunând că carbohidrații duc la creșterea în greutate? Suntem aici pentru a vă spune că este un mit. Iată încă 5 mituri ale dietei de slăbit în care ar trebui să nu mai credem! Sfaturile privind pierderea în greutate sunt adesea distribuite pe rețelele de socializare și alte mijloace de încredere și încrederea în astfel de sfaturi vă poate dăuna sănătății pe termen lung și, de asemenea, vă poate face să vă îngrășați, în loc să vă ajutați să o pierdeți! Este esențial să pierdeți în greutate într-un mod sănătos, deoarece dietele accidentale și sfaturile defectuoase privind pierderea în greutate vă pot încurca cu metabolismul, precum și cu calitatea părului și a pielii.

Da, da, dar explică doar un mic procent din varianță. Dar îl generalizăm și atunci începe problema. Cunosc multe femei subțiri, 6 mituri comune de pierdere în greutate și nefericite.

Adevăratul sentiment al fericirii nu depinde de numărul de kilograme, ci de abordarea noastră față de viață, trăsăturile de personalitate, talentele, pasiunea și permiterea realizării. Mitul 5: Pierderea în greutate este costisitoare Dieta este un subiect comercializabil care se vinde întotdeauna bine.

10 mituri comune de pierdere în greutate ar trebui să vă opriți să credeți

Lista lucrurilor pe care să câștigi bani este lungă: tratamente de slăbire scumpe, personalizate, diete gata preparate, suplimente, catering pentru slăbire, cărți, vizite la un dietetician, produse scumpe cumpărate în bucătăriile lumii, super mâncare, condimente exotice și altele asemenea.

Cu toate acestea, pentru a slăbi, este suficient să consumați produse simple și sănătoase.

6 mituri comune de pierdere în greutate diete online gratis

Crupe, cereale, fructe și legume poloneze, siloz, păstăi Lista este cu adevărat lungă. Cheltuim adesea mult mai mulți bani pe alimente și gustări nesănătoase decât credem. Mitul 6: Ultima masă la 6 p.

  1. Dieta cu lamaie fiarta pareri
  2. Procesul științific de ardere a grăsimilor
  3. 10 mituri despre pierderea in greutate

Aceasta este cea mai falsă credință în rândul persoanelor care urmează o dietă. Totul depinde de ce oră ne ducem la culcare. Ultima masă trebuie consumată cu două sau trei ore înainte de culcare.

Deci, dacă te duci la culcare la oraeste posibil să te uiți în frigider în jurul orei În plus, există o pauză foarte lungă între orele și micul dejun a doua zi.

Astfel de întreruperi în aprovizionarea cu substanțe nutritive, din păcate, încetinesc metabolismul și duc la creșterea în greutate.

Este vremea pentru a reveni in forma, dupa sarbatori. Zeci de diete si casete cu exercitii, si Dar care dintre miturile despre slabire functioneaza cu adevarat? Specialistii americani le trec in revista, pe fiecare: 1. Barbatii slabesc mai repede ca femeile Rezultate oferite de un studiu de 16 luni, cu acelasi tip de exercitii pentru piederea in greutateau relevat faptul ca barbatii pierd in medie 5,2 kilograme, in vreme ce femeile nu pierd nimic.

Mitul 7: Dacă slăbesc, voi începe Și acum? Nu are sens Doar când slăbesc voi începe să trăiesc! Nu reușești să îți implementezi planurile, așa că ajungi mort. Vă lăsați pe voi înșivă, planurile voastre, viața voastră pentru eternitate mai târziu. Așa te privezi de dreptul la fericire, la cererea ta.

1. Carbohidrații trebuie excluși definitiv din dietă

Vă stabiliți condițiile de realizare și viața se epuizează! Continuă oricum! Această atitudine este adesea rezultatul eliberării de responsabilitatea pentru deciziile, alegerile și consecințele asociate acestora. Până când slăbesc - nu trebuie să fac nimic. Acest lucru este convenabil pentru dvs. Singurătatea ta, nemulțumirea față de muncă, alimentația slabă și toată această nenorocire care nu este rezultatul supraponderabilității.