8 moduri de a ți pierde greutatea. Opțiuni de pierdere în greutate: 8 moduri de a pierde grăsimea

Pune-le și tu în practică pentru a mări eficiența dietei urmate. Ultima actualizare: 24 Aprilie, Dacă ai kilograme în plus, probabil ai căutat de nenumărate ori metode care să te ajute să pierzi în greutate. Până la urmă, nu este vorba numai de aspectul estetic. Totuși, pierderea în greutate nu este o sarcină ușoară.

O modalitate ușoară de a face acest lucru este să savurați prima mușcătură din fiecare masă, sugerează Susan Albers, psiholog la Cleveland Clinic și autor al Managementul Hangerului: Stăpânește-ți foamea și îmbunătățește-ți starea de spirit, mintea și relațiile. Dacă îți iei cu adevărat timp să savurezi mâncarea și să te concentrezi asupra culorii, mirosului și temperaturii acesteia și asupra modului în care se simte în gură, nu numai că te vei bucura mai mult de ea, vei mânca mai puțin pentru că te vei simți mai mulțumit.

Aceasta se traduce în aproximativ kilocalorii pe zi pentru bărbați și pentru femei. O recenzie din publicată în jurnal Fapte despre obezitate a arătat o legătură puternică între băuturile zaharoase și obezitatea - și a constatat că înlocuirea acestora cu apă la adulți a favorizat pierderea în greutate.

8 moduri de a ți pierde greutatea pierdere în greutate suplimente pe bază de plante

Încercați să înlocuiți băuturile răcoritoare cu apă perfuzată: Pur și simplu aruncați fructe precum fructe de pădure, cireșe sau piersici în apa dvs.

Pentru cele mai bune rezultate, utilizați fructe congelate, deoarece aroma se va intensifica pe măsură ce fructele se dezgheță.

8 moduri de a ți pierde greutatea beautiful slim body choco lite

Dacă doriți cu adevărat o băutură carbogazoasă, optați pentru apă spumantă, alegând o marcă îndulcită cu fructe sau stevie naturală, recomandă Peeke. Păstrați un jurnal alimentar Scriind doar toate mesele și gustările pe pierderea în greutate instagrams să urmeze le-ați mâncat - inclusiv acele mână de bunătăți pe care le luați ici și colo 8 moduri de a ți pierde greutatea vă poate ajuta să reduceți automat caloriile, răspunzându-vă, spune Lesley Lutes, psiholog și specialist în obezitate la Universitatea British Columbia.

8 moduri de a ți pierde greutatea beneficii de cicoare pierdere în greutate

Oamenii care păstrează fidel un jurnal alimentar online pierd mai mult în greutate decât cei care îl folosesc mai sporadic, potrivit unui studiu publicat anul trecut în jurnalul medical Obezitatea. Faceți exerciții de bază cu greutatea corporală Mișcările simple precum genuflexiunile și flotările sunt o modalitate ușoară de a construi mușchi care stimulează metabolismul în câteva minute acasă.

pierde în greutatea ~Subliminal (ᴠᴇʀsɪᴜɴᴇᴀ ᴀᴄᴛᴜᴀʟɪᴢᴀᴛᴀ)

Dacă abia începeți, încercați mișcări precum genuflexiuni, flotări pe perete, standuri pentru degetele de la picioare, trepte, ridicări laterale ale șoldului, înclinări pelvine, așezări și extensii de spate pe podea. Consumați o porție mai mică de alimente procesate în fiecare zi Un studiu publicat anul trecut în jurnal Metabolismul celular a constatat că consumul unei diete ultraprocesate comparativ cu o alimentă integrală a dus la creșterea în greutate în doar două săptămâni.

Grupul ultraprocesat a câștigat 2 kilograme, în timp ce grupul cu alimente întregi a pierdut 2.

8 moduri de a ți pierde greutatea cumpărați scăderea în greutate a anunțurilor solo

Un motiv poate fi pur și simplu faptul că alimentele procesate sunt mai ușor de mâncat în exces subiecții au consumat alimentele procesate mai repede decât cele întregiastfel încât oamenii ajung să consume mai mult, spune Libby Mills, un dietetician înregistrat și purtător de cuvânt al Academiei de Nutriție și Dietetică.

Alimentele procesate tind, de asemenea, să conțină fibre mai puțin umplute. Începeți cu tăierea unei porții pe zi și continuați să reduceți treptat în timp.

8 moduri de a ți pierde greutatea pierdere în greutate thomaston ga

Mănâncă într-o fereastră de 12 ore Postul intermitent, un mod de a mânca în care alternezi între perioadele de alimentație nelimitată și perioadele în care limitezi brusc caloriile, este de moda. Dar consumul tuturor caloriilor într-o fereastră de opt ore sau postul de două zile pe săptămână este adesea prea dificil pentru majoritatea oamenilor.

8 moduri de a ți pierde greutatea pierderea în greutate provocare folosind procentajul de grăsimi corporale

Dar puteți obține multe dintre aceleași beneficii prin simpla limitare a consumului la o fereastră de 12 ore în timpul zilei. Cercetările arată că atunci când mănânci seara târziu, de exemplu, nu numai că ai mai multe șanse să te îngrași, ci și să crești nivelul de insulină și colesterol.

Visează să lucrezi în grădină 4 Antrenează-te în timp ce te relaxezi La fel ca adăugarea unei cantități mici de activitate fizică la rutina dvs. Dacă te uiți la televizor, poți face ascensoare simple sau bucle cu orice ai la dispoziție. Dacă nu vă simțiți confortabil cu greutățile, puteți începe prin a face ridicări de brațe numai cu greutatea corporală.