Cum se poate pierde rapid in greutate

Pierdere în greutate realizabilă în 12 săptămâni

dieta fit 6 pierderea de grăsime necesită timp

Obținerea unei pierderi în greutate sănătoase Dacă un termen limită în șase săptămâni îți dorești un cadru mai subțire, stabilește-ți obiective realiste.

Pentru majoritatea oamenilor, scăderea între 20 și 30 de kilograme într-o perioadă scurtă de timp este aproape imposibilă. Pentru a obține o astfel de pierdere, trebuie să pierdeți în medie între 3 și 5 kilograme pe săptămână, ceea ce depășește cu mult rata sănătoasă de pierdere în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână recomandată de Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor.

Măsurile extreme vă pot ajuta să scădeați rapid greutatea, dar necesită îndrumare medicală.

Related Content

În caz contrar, reînnoiește-ți așteptările și creează o rutină de pierdere în greutate de durată. În timp ce probabil că nu îți vei atinge termenul limită de 6 săptămâni, este mai probabil să slăbești pe termen lung dacă îl iei încet.

mom pierdere în greutate provocare fat burn oxygen

Un termen limită de șase săptămâni pentru pierderea în greutate semnificativă este restrâns. Majoritatea oamenilor pot crea un deficit de până la 1. Consumul mai mic de 1. Pentru a pierde între 20 și 30 de kilograme în șase săptămâni, va trebui să creați un deficit între 11, și 15 de calorii pe săptămână.

Acest lucru ajunge la un deficit zilnic de 1.

Ecuatia scaderii in greutate

Oamenii extrem de obezi sau sportivii de elită care ard aproape de calorii pe zi pentru a-și rula motoarele metabolice ar putea să atingă acest deficit, dar este destul de neatins pentru majoritatea oamenilor.

Posibilități de pierdere în greutate extremă Pierderea rapidă în greutate de 20 până la 30 de kilograme într-o perioadă scurtă de șase săptămâni poate fi necesară pentru unele persoane care sunt obeze pentru a evita complicațiile medicale care rezultă din dimensiunea lor.

În aceste cazuri, medicul lor poate prescrie o dietă cu foarte puține calorii, cunoscută sub numele de VLCD, de până la 1. În conformitate cu un astfel de plan extrem, mesele sunt de obicei înlocuite cu suplimente, cum ar fi shake-urile, iar persoana este monitorizată în mod regulat de către cadrele medicale.

cum poți să pierzi greutatea coapsei slimming injecții durbanville

Pierderea rapidă în greutate care rezultă din VCLD poate fi însoțită de greață, amețeli și constipație. În plus, un VCLD îți mărește șansele de a dezvolta pietre la fiere.

cauze de pierdere în greutate lentă constantă pierderea de grăsime de celulită

Dietele cu conținut scăzut de calorii, care conțin de obicei între 1. O astfel de dietă ar trebui să fie încă întreprinsă doar cu supravegherea medicului dumneavoastră, deoarece acestea pot fi insuficiente din punct de vedere nutrițional, dacă nu sunt proiectate de un dietetician.

VCLD și dietele scăzute de calorii vă pot lăsa cu prea puțină energie pentru a vă deplasa mai mult, ceea ce ajută la arderea caloriilor și la atenuarea pierderii de masă musculară.

  • POȚI PIERDE 20 - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  • Pierderea în greutate după naștere: dietă și exerciții pentru mame - Planificare June

Obiective realiste de 6 săptămâni Un obiectiv mai realist de pierdere în greutate în șase săptămâni este pierderea între 6 și 12 kilograme. S-ar putea să pierdeți puțin mai mult, deoarece atunci când faceți schimbări dramatice în alimentație și exerciții fizice pentru corpul dvs. Cu toate acestea, pe parcursul a câteva săptămâni, scăderea în greutate se ridică la 1 până la 2 kilograme sănătoase pe săptămână.

Motivul pentru care această rată este considerată sănătoasă se datorează faptului că se obține, de obicei, cu scăderi manevrabile ale dimensiunilor porțiunilor, îmbunătățiri ale calității alegerilor alimentare și mișcare mai mare. De exemplu, s-ar putea pierdere în greutate realizabilă în 12 săptămâni folosiți rapid un suc pentru a muri de foame într-o pierdere rapidă de 20 de kilograme în șase săptămâni.

1. Dieta GM

Cu toate acestea, dieta nu va conține toți nutrienții esențiali de care aveți nevoie pentru o sănătate bună. Este posibil să prezentați slăbiciune și iritabilitate. Pe măsură ce corpul tău se ocupă de lipsa caloriilor care intră, se va transforma în masa corporală slabă pentru a arde pentru energie.

Veți pierde o cantitate notabilă de mușchi împreună cu grăsimea.

Posibilități de pierdere în greutate extremă

Acest lucru face ca metabolismul să curgă mai încet. Și, cu cât pierdeți mai rapid în greutate, cu atât este mai probabil să o recâștigați - și posibil mai mult.

Obținerea unei pierderi în greutate sănătoase Obiectivul pentru o scădere în greutate de 1 - 2 kilograme pe săptămână vă oferă un obiectiv mai realizabil. Va trebui totuși să faci alegeri mai sănătoase pentru alimente și să limitezi porții, dar până la un punct care este mult mai rezonabil decât ai încerca să slăbești 3 - 5 kilograme pe săptămână.

Ecuația pierderii în greutate

Pentru a maximiza pierderea în greutate, săriți dulciurile, cerealele rafinate - cum ar fi pâinea albă și pastele - și grăsimile pierdere în greutate realizabilă în 12 săptămâni, care se găsesc în brânzeturi și în tăieturile grase de carne. Exercițiile fizice vor ajuta, de asemenea, la accelerarea pierderii în greutate, dar ar trebui să lucrați timp de câteva ore în fiecare zi pentru a pierde între 3 și 5 kilograme pe săptămână.

  • PIERDERE DE GREUTATE de grame pe săptămână pentru jurnalul de sănătate pe termen lung
  • sfaturi rapide de slăbit

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă cel puțin de minute de intensitate moderată săptămânal pentru a produce pierderi semnificative în greutate. Asta înseamnă cel puțin 50 de minute de jogging, tururi de înot, mers rapid sau mersul cu bicicleta în staționare cinci zile pe săptămână.

Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate? Scott; Revizuit de Richard N. Dar oamenii care pretind că au pierdut mult mai repede? Există o perioadă de timp sănătoasă?

Forța de formare a tuturor grupurilor musculare majore din corpul dvs. Antrenamentele la intervale, care implică alternanțe de antrenamente cardio cu recuperare, iar antrenamentele de forță în circuit sunt modalități de a efectua exerciții fizice pentru a obține cele mai dramatice rezultate.